W związku z trwającymi remontami, koniecznością uruchamiania dodatkowych linii oraz trudną sytuacją kadrową wynikającą ze zwiększonego zapotrzebowania na obsługę kierowców autobusów informujemy, że mogą zdarzać się braki w regularnym kursowaniu na poszczególnych liniach. Powstała sytuacja nie jest całkowicie zależna od przewoźnika, dlatego prosimy o wyrozumiałość.

W związku z utrudnieniami powstałymi z przyczyn wyżej określonych, przewoźnik zwraca się z prośbą o uwzględnienie sytuacji podczas planowania podróży komunikacją miejską. Zalecamy również stosowanie aplikacji mobilnych prezentujących ruch pojazdów w czasie rzeczywistym.
Powered by jakdojade.pl

Mavag Tr5


W 1950 r. otrzymano większą partię wozów jednego typu. Było to 21 węgierskich autobusów Mavag Tr5. W pierwszej połowie lat pięćdziesiątych XX wieku otrzymano jeszcze kilkanaście Mavagów. Ich delikatna konstrukcja była przyczyną poważnych trudności eksploatacyjnych. Zdarzało się, że zabierały one, zamiast 60, nawet 140 pasażerów. Efektem tego były częste uszkodzenia wozów. W 1960 r. wycofano z eksploatacji w MPK ostatnie autobusy tego typu.